گاهی اوقات تاریخ و ساعت دستگاه و دوربین هایک ویژن ممکن است نادرست باشد. داشتن زمان دقیق و صحیح بر روی دستگاه و دوربین شما بسیار مهم است. اگر اتفاقی بیفتد، به زمان دقیق و صحیح حادثه نیاز دارید. تصور کنید دوربین ها تاریخ یا زمان اشتباهی دارند، این یک کابوس است. ساعت دقیق دستگاه هایک ویژن به شما امکان می دهد دقیقاً زمان وقوع یک رویداد را مشخص کنید، و همچنین آن را با هر چیز دیگری که ممکن است در نزدیکی آن اتفاق افتاده باشد تأیید کنید.

بسیار مهم است که تنظیمات زمان خود را تا حد امکان دقیق با زمان واقعی و سایر دستگاه‌ها، مانند دوربین‌های دیگر، NVR، DVR، پیکربندی و هماهنگ کنید. برای جلوگیری از زمانی نادرست، دستگاه های هایک ویژن از NTP (پروتکل زمان شبکه) و همچنین DST (ساعت تابستانی) برای تنظیم زمان دستگاه استفاده می کنند.

آموزش تنظیم ساعت دستگاه و دوربین هایک ویژن

از طریق مرورگر وب به NVR هایک ویژن خود دسترسی پیدا کنید و به تنظیمات > سیستم > تنظیمات سیستم > تب تنظیمات زمان بروید. فیلدهای مورد نیاز را با جزئیاتی که استفاده می کنید پر کنید و ذخیره را بزنید. فراموش نکنید که سرور NTP خود را تست کنید. دستگاه باید یا فوراً زمان خود را به‌روزرسانی کند، یا در فاصله زمانی بعدی که به تازگی تنظیم کرده‌اید، خود را تازه می‌کند.

تنظیم ساعت دستگاه و دوربین هایک ویژن

 

صفحه نمایش را مطابق با نیازهای خود پیکربندی کنید و مطمئن شوید که حداقل تاریخ نمایش تیک زده شده است. روی ذخیره کلیک کنید و فید Live View را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمان درست است. تمام کاری که انجام دادی همین است. NVR هایک ویژن به طور خودکار زمانی را همگام می کند و شما همیشه زمان و تاریخ مناسب را در فیلم دوربین مدار بسته خود خواهید داشت.