این خطا زمانی رخ می دهد که می خواهید یک آدرس IP را روی دوربین DVR یا NVR هایک ویژن یا سیستم مخابره داخلی تنظیم کنید. فرض کنید می‌خواهید آدرس IP را مطابق با محدوده شبکه داخلی خود تنظیم کنید، اما وقتی این کار را انجام می‌دهید، ابزار SADP Error 2015: Others را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط : آموزش به دست آوردن IP دوربین مداربسته

علت خطای Error 2015:Others SADP

این مشکل به دلیل قرار گرفتن رایانه و دوربین (یا هر دستگاه دیگر هایک ویژن) در زیرشبکه های مختلف است، بنابراین آنچه اتفاق می افتد این است که در واقع به شما اجازه نمی دهد HTTP را فعال کنید یا به صورت دستی آدرس IP را تنظیم کنید. برای رفع این مشکل باید تغییراتی در آداپتور شبکه خود ایجاد کنید که سپس به ما اجازه می دهد آدرس IP را تنظیم کنیم. پس از آن باید آداپتور شبکه را به تنظیمات قبلی برگردانید

اول از همه، بیایید ببینیم که کد خطای Error 2015:Others چگونه در SADP نشان داده می شود. در این مثال ما یک دستگاه هایک ویژن در شبکه داریم و می توانیم آدرس IP دستگاه (192.0.0.65) را روی ابزار SADP ببینیم. اگر روی Enable DHCP کلیک کنیم و رمز عبور را وارد کنیم با پیغام Error 2015: Others مواجه می شویم. اگر بخواهید به صورت دستی آدرس IP دستگاه خود را تغییر دهید، همان خطا ظاهر می شود.

 

نحوه رفع خطای Error 2015:Others SADP

برای رفع این مشکل، به تنظیمات آداپتور شبکه در رایانه خود بروید. در گوشه سمت راست پایین، روی Network Adapter کلیک راست کرده و سپس روی Open Network & Internet settings کلیک کنید.

روی تغییر گزینه‌های آداپتور کلیک کنید و Local Area Connection خود را خواهید دید.

دوباره کلیک راست کرده و به Properties بروید.

Internet Protocol Version 4 را انتخاب کرده و روی Properties کلیک کنید.

در اینجا باید آداپتور شبکه را در همان محدوده دوربین مداربسته قرار دهید. در مورد ما باید قرار دهیم:

به عنوان مثال :

  • IP address: 192.168.1.5
  • Subnet Mask: 255.255.255.0
  • Default Gateway: 192.168.1.1

سپس نرم افزار SADP را باید به طور کامل ببندید و پس از آن تنظیماتی که انجام دادیم اعمال می شود.

مطالب مرتبط : دانلود نرم افزار SADP