شرکت هایک ویژن نامِ آشنایی در بازار دوربین مداربسته است؛ اما این نام از کجا اوج گرفت و شناخته شد؟ شروع را با تولید چه محصولاتی آغاز کرد؟ چه محصولاتی پر فروش این برند هستند؟ و از کجا نام این برند سر زبان ها افتاد؟ ؟ در این مطلب به این سوالات در مورد برند هایک ویژن پاسخ می‌دهیم.

با سایت هایک ویژن کالا و تاریخچه برند هایک ویژن، همراه باشید.

شرکت هایک ویژن برای کدام کشور میباشد ؟

هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی برند هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری است.

این شرکت کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات نظارتی و حفاظتی دنیا را از آن خود کند. قوانین فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند.

هایک ویژن فناوری های اصلی را پیش می برد رمزگذاری صوتی و تصویری، پردازش تصویر ویدئویی، و ذخیره سازی داده های مرتبط، و همچنین فناوری های آینده نگر مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و داده های بزرگ. در طی چندین سال گذشته، هایک ویژن دانش و تجربه خود را در رفع نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف عمودی، از جمله امنیت عمومی، حمل و نقل، خرده فروشی، آموزش، مراقبت های بهداشتی، موسسات مالی، ساختمان های هوشمند و غیره تعمیق بخشیده است. بر این اساس، این شرکت راه‌حل‌های حرفه‌ای و سفارشی‌شده را برای برآورده کردن نیازهای مختلف بازار ارائه می‌کند. علاوه بر صنعت امنیت ویدیویی، هایک ویژن کسب و کار خود را به فناوری خانه های هوشمند، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – که همگی مبتنی بر فناوری هوش تصویری هستند – گسترش داد تا کانال هایی را برای حفظ توسعه بلندمدت کشف کند.

هایک ویژن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های بازاریابی را در صنعت ایجاد کرده است که شامل ۶۶ شعبه و شعبه بین‌المللی است تا از پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، کاربران و شرکا اطمینان حاصل کند. محصولات هایک ویژن کالا مجموعه متنوعی از بازارهای عمودی را که بیش از ۱۵۰ کشور را پوشش می دهد، ارائه می دهد.

هایک ویژن در می ۲۰۱۰ عمومی شد و در هیئت مدیره SMEs در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شده است.

مالک هایک ویژن کیست ؟

هایک ویژن یک ارائه‌دهنده راه‌حل اینترنت اشیا است که قابلیت اصلی آن ویدئو است.

هایک ویژن اکنون بیش از ۴۲۰۰۰ کارمند دارد که بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از آنها مهندسان تحقیق و توسعه هستند. این شرکت سالانه بیش از ۱۰ درصد از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصول سرمایه گذاری می کند. هایک ویژن یک سیستم تحقیق و توسعه کامل و چند سطحی ایجاد کرده است که شامل هر عملیاتی از تحقیق گرفته تا طراحی، توسعه، آزمایش، پشتیبانی فنی و خدمات است. تیم های تحقیق و توسعه که در مرکز مرکزی هانگژو قرار دارند، در سطح جهانی فعالیت می کنند، از جمله مراکز تحقیق و توسعه در بریتانیا، کانادا و منطقه آسیا و اقیانوسیه، و همچنین هشت شهر در چین.

 

چه کسانی از هایک ویژن استفاده میکنند ؟

محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه در سراسر جهان از جمله ایالات متحده و بریتانیا استفاده می شود. برخی از پروژه‌های مهم آن در خارج از کشور شامل سیستم‌ دوربین مداربسته نظارتی در جوامع امن فیلادلفیا در ایالات متحده، ایستگاه راه‌آهن نورنبرگ در آلمان و یک استادیوم جام جهانی برزیل است

 

هایک ویژن یا داهوا کدام برند را بخریم؟

مقایسه شرکت هایک ویژن به نفع دوربین های IP هایک ویژن تغییر می کند. مدل هایک ویژن دارای حداکثر نرخ بیت ۱۶ مگابیت در ثانیه است، در مقابل حداکثر نرخ بیت ۱۰ مگابیت در ثانیه ارائه شده در دوربین های داهوا. هر دو به طور کلی بیش از اندازه کافی هستند، اما اگر این عدد برای شما مهم باشد، هایک ویژن برنده جایزه می شود.

 

لیست قیمت هایک ویژن را از کجا دریافت کنیم ؟

برای دانلود جدیدترین لیست قیمت هایک ویژن ، هایلوک ، هارد دیسک وسترن و رک و تجهیزات شبکه میتوانید از سایت هایک ویژن کالا اقلام به دانلود لیست قیمت هایک ویژن بکنید

اطلاعات تماس با هایک ویژن کالا

تلفن هایک ویژن کالا

دفتر مرکزی : ۶۶۷۶۵۹۲۳-۰۲۱ ۶۶۷۶۵۹۶۸-۰۲۱

 

آدرس فروشگاه :

تهران ، خیابان جمهوری پاساژ امجد طبقه همکف پلاک ۲۸ (نمایندگی هایک ویژن در تهران)

 

ایمیل:

info@hikvisionkala.com si.khosroabadi@gmail.com

آدرس هایک ویژن کالا

هایک ویژن، پرطرفدارترین برند دوربین مداربسته در ایران هستند. برای خرید هایک ویژن انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند. مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن در خرید آنلاین دوربین هایک ویژن به شدت تاثیرگذارند. البته باید به گارانتی دوربین مداربسته هایک ویژن هم اشاره کرد. شرکت پارس ارتباط افزار ارائه دهنده گارانتی برند هایک ویژن که نمایندگی خدمات پس از فروش برند هایک ویژن را دارد، باعث ایجاد تفاوت در قیمت هایک ویژن می‌شوند. سایت‌های خرید زیادی هستند که از میان آن‌ها باید به فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد که علاوه بر داشتن نمایندگی هایک ویژن و خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت وجه داشته باشند ،برای انتخاب و خرید آنلاین هایک ویژن، باید به آن فروشگاه اینترنتی هایک ویژن کالا اعتماد کرد که قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت معتبر و مصوب دولتی می‌فروشد و همچنین تعهد به قیمت ارائه شده و ضمانت بازگشت وجه نیز دارد.