چهار راه برای تقویت سیستم امنیتی خود که باید بدانید.

ایجاد یک سیستم امنیتی هوشمندانهتر از آن چیزی است که می‌توانید تصور کنید. با تمرکز بر چند عنصر کلیدی, در بلند مدت ساده و ارزشمند می‌شود  این کار عملیات را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند, بلکه تمام چیزی که شما نیاز دارید را در کف دست جمع می‌کند و بینش امنیتی قدرتمندی ایجاد می‌کند.

۱- درباره امنیت فعال فکر کنید

معمولا یک سیستم امنیتی ویدیویی سنتی با نظارت منفعل کار می کند ، به این معنی که پس از وقوع حوادث به آن مراجعه می شود. چرا؟ معمولاً اطلاعات محدودی وجود دارد و یا هیچ اطلاعاتی برای تشخیص  رویداد نفوذ واقعی وجود ندارد ، بنابراین هشدارهای زیادی باعث می شوند تا رویدادهای واقعی و ناچیز را با هم جمع کنند. این واقعیتی است که باعث می شود کارکنان امنیتی متمرکز و عمل کنند.

 

داشتن یک سیستم امنیتی هوشمندتر که به طور دقیق وقایع غیر مجاز را شناسایی می‌کند و مانع از ورود مهاجمان در همان ابتدا می‌شود، می‌تواند نظارت غیر فعال را به امنیت فعال تبدیل کند. برای مثال ، فن‌آوری AcuSense Hikvision است.شیک و هوشمندانه چه شکلی است؟ امکانات دوربین ها مجهز به تکنولوژی  AcuSense هستند، بنابراین آن‌ها قادر به ردیابی روز و شب ورود وسایل نقلیه انسان ها / خودروها هستند. اگر یک مزاحم وارد حوزه توجه شود، آژیر به صدا در می‌آید، و همزمان دوربین در محل یک نور فلاش و یک هشدار شنوایی ایجاد می‌کند  که می‌تواند با هدف جلوگیری از حمله متجاوز به ثبت برسد. در عین حال، پرسنل امنیتی بر روی مانیتور با یک ویدیو که نشان می‌دهد چه اتفاقی دارد می‌افتد، اطلاع داده می‌شود. بر این اساس، اقدامات را می‌توان مستقیم انجام داد. به این ترتیب، ابا داشتن دوربین پیشرفته هایک ویژن می‌توانید  از دارایی‌های خود با اطمینان بیشتری محافظت کنند.

 

۲- زمانی که صحبت از پزشکی قانونی میشود …

حالا  که سیستم پاسخ سریع می دهد ، می توان به استفاده از آن برای جستجوی پزشکی قانونی توجه کرد. 

تمام  فیلم های ضبط شده در NVR یا DVRبندرت مشاهده می شوند. اما هنگامی که نیاز به یک فیلم کوتاه است  ، اپراتورها با هزاران ساعت فیلم ضبط شده روبرو می شوند. جستجوی هوشمند در بایگانی های ویدیویی می تواند کار را بسیار ساده کرده و به یک بازپرس کمک کند تا به سرعت شواهدی از یک رویداد را پیدا کند. راه حل ها را می توان در تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند ، به عنوان مثال تشخیص انسان و وسایل نقلیه ، تشخیص پلاک  و سایر ویژگیهای قدرتمند یافت.

 

بهترین پیشنهاد  پیشنهاد Hikvision Deepinmind Nvr است . این می تواند به طور موثری افراد را به طور جداگانه از اشیاء دیگر مانند حیوانات یا برگهای گرفته شده توسط دوربین های امنیتی شناسایی کند. بنابراین ، به محض شناسایی یک خط عبور توسط یک شخص ، NVR هایک ویژن آنرا تشخیص می دهد و شروع به ضبط می کند ، آن کلیپ ویدیویی را با یک برچسب برای جستجوی راحت دسته بندی می کند. از این طریق ، محققان که به دنبال شواهدی از تجاوز یک متجاوز هستند ، می توانند به سادگی معیارهای جستجوی خط عبور را مشخص کنند ، و دسته ای را با عنوان رویدادهای انسانی انتخاب کنند. این سیستم به سرعت تمام فیلم های مربوطه را نشان می دهد.

 

۳- باهوش تر از همگرایی

بیشتر  سیستم‌های امنیتی مورد که استفاده قرار می‌گرفتند، برای کار در یک روش  مستقل ساخته شده‌بودند. اما کاربران به دسترسی و مدیریت هر سیستم با سیستم‌عامل و سیستم مربوطه نیاز دارند. اگر قدم بعدی را بردارید تا یک سیستم همگرا بگیرید، راه‌حل واحد می‌تواند باعث ایجاد امنیت در یک سطح کاملاً جدید شود.

۴-بینش قوی فراتر از امنیت

زمانی  که عملیات امنیتی شما با موفقیت انجام می شود ، بینشهای مربوط به عملکرد تجاری می تواند بعدی باشد. به عنوان مثال می توان افرادی که شمارش میکنند  ، شناسایی صف و نقشه برداری از گرما را شمارش میکنند . امروزه دوربین های شمارشگر هوشمند با لنزهای دوتایی می توانند دقیقاً جریان و تعداد مشتری را ردیابی کنند ، و به خرده فروشان کمک می کند تا سطح کارمندان را در زمان های مختلف تنظیم کنند. در حالی که دوربین های نقشه برداری از گرما به درک نقاط داغ در سراسر کف مغازه و بهینه سازی طرح کمک می کنند. علاوه بر این ، دوربین های ردیابی صف می توانند برای نظارت بر صف ها در زمان واقعی قرار بگیرند و به خرده فروشان کمک می کنند تا خطوط پرداخت خود را مدیریت کنند. همه این روشها برای افزایش راندمان عملیاتی و افزایش تجربه خرید درون فروشگاهی کار می کنند.

برای حل این مشکل میتوان از دوربین های فیلمبرداری هوشمند مانند Hikvision Deepinview استفاده کرد ، در عین حال ، یک VMS خوب اجرا شده مانند Hikvision’s Hikcentral تمام اطلاعات ارسال شده توسط دوربین ها را مدیریت می کند و گزارش هایی را برای خرده فروشان ایجاد می کند تا ببینند و واکنش نشان دهند. HikCentral از ماژول های مختلف intelligence BI متناسب با انواع برنامه ها ، مانند تشخیص چهره  و تجزیه و تحلیل شمارش افراد استفاده می کند. این دستگاه با بیشتر محصولات Hikvision از جمله دوربین های IP ادغام شده و همچنین می تواند با سیستم ها و دوربین های شخص ثالث ادغام شود.

 

دیدگاه‌های نوشته