هایک ویژن کالا امروز در این مقاله به بررسی ۵ راه حل برای حفاظت از کسب و کار و سایر خطرات جمع آوری کرده است :

۱- دوربین مداربسته هایک ویژن

عکس دوربین هایک ویژن

انواع دوربین مداربسته می توانند به بازدارندگی مجرمان از تلاش برای سرقت کمک کنند. همچنین آنها می توانند شواهد مورد نیاز برای دستگیری سارقان و حل جنایاتی را که نزدیک محل کسب و کار شما اتفاق می افتد ارائه دهند.

دوربین مداربسته همچنین می‌توانند از شما در برابر ادعاهای نامشروع محافظت کنند و به شما کمک کنند شرایط بهتری را از شرکت‌های بیمه دریافت کنید.

 

۲- محیط های حساس را رمز گذاری کنید

هر کسب و کاری دارای پرونده هایی است که حاوی اطلاعات حساس است ، همچنین می خواهید به رمزگذاری تمام داده هایی که ممکن است به اشتباه استفاده شوند، در صورتی که در دستان اشتباه قرار گیرند، بررسی کنید. ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که می تواند به رمزگذاری داده ها کمک کند.

 

۳- وبسایت خود را ایمن کنید

امنیت شرکت شما باید شامل وب سایت شما نیز باشد که متعلق به کسب و کار شما است. هک شدن وب سایت می تواند صدمات زیادی ایجاد کند. وب سایت شما می تواند بسته شود و منجر به از دست دادن کسب و کار شود.

اطلاعات مشتری می تواند به سرقت رفته و به هکرهای دیگر فروخته شود. حساب های شرکت ممکن است به خطر بیفتد. حتی می توان از مشتریانی که احساس می کنند برای محافظت از داده های آنها به اندازه کافی انجام نشده است، شکایت های حقوقی دریافت کرد. ابزارهای زیادی وجود دارد که کسب و کارها می توانند روی آنها سرمایه گذاری کنند.

 

۴- نصب اعلام حریق

آتش سوزی خسارت زیادی به فضاهای تجاری وارد می کند. وجود آژیرهای آتش نشانی در محل می تواند آسیب را به حداقل برساند و همچنین به نجات جان افراد کمک کند. اما این سیستم‌های هشدار که شامل آشکارسازهای دود می‌شوند، باید در شرایط کار خوب باشند. علاوه بر این، قرار دادن آنها در محل و نگهداری مناسب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ساختمان شما با مقررات ایمنی آتش نشانی مطابقت دارد و می تواند در صورت ادعاهای بیمه از شما محافظت کند.

 

۵- سیستم اعلام سرقت

یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از سرقت و کمک به مقامات برای دستگیری مجرمان، نصب یک سیستم اعلام سرقت است. این سیستم‌ها می‌توانند هنگام تشخیص حرکت یا تماس با سطوح خاص، زنگ خطر را به صدا در آورند. بسته به نوع سیستم هشدار مزاحم که ممکن است داشته باشید، می توان به افراد نزدیک در مورد اختلال احتمالی هشدار داد. ممکن است یک تیم امنیتی از راه دور نیز مطلع شود.

 

ممنون که با ما همراه بودید جهت توضیحات بیشتر نیز میتوانید با نمایندگی هایک ویژن تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند شما را به طور کامل راهنمایی کنند . ۰۹۹۰۶۵۰۰۰۷۴-۶۶۷۶۵۹۲۳-۶۶۷۶۵۹۶۸