به وجود آوردن یک راه حل نظارتی که نمای واضحی را در یک منطقه بزرگ ارائه می دهد نیاز به چندین دوربین و کابل کشی گسترده نیاز به مجوز های زیادی دارد و هزینه اضافی دارد. اما از طریق جدیدترین دوربین های fisheye با هوش مصنوعی ، سازمان ها می توانند یک دیدگاه گسترده را در یک بسته با احتیاط ضبط کنند – و بینش تجاری زیادی را در این فرآیند بدست آورند.

 

عملکرد بهتر با دوربین Fisheye هایک ویژن

لنز های پاناروما دوربین های fisheye  برای گرفتن تصویر از چندین دوربین در یک دستگاه واحد کار می کنند. که اگر این دوربین ها  در قسمت دیوار قرار داشته باشند ، نمای ۱۸۰ درجه ای را ارائه می دهند ، و زمانی که در سقف هستند  ، پوشش ۳۶۰ درجه از کف را در زیر ارائه می دهند – بدون این که نقاط کور داشته باشد.

هوش مصنوعی که در این دوربین ها به کار رفته  روشی بسیار کارآمد و مقرون به صرفه برای دستیابی به نظارت با کیفیت بالا در یک منطقه بزرگ یا پیچیده است. علاوه بر این ، این دوربین ها با نقشه برداری از گرمای داخلی و شمارش تعداد افراد ، برای شرکتهایی که تجارتشان در زمینه فروش رونق دارد ، دید کافی و باورنکردنی را ارایه میدهد.

در موزه‌ها و اماکن تفریحی, شمارش افراد و اطلاعات مشتری ممکن است برای تیم‌های ایمنی و تیم‌های بازاریابی مفید باشند, که باید درک بهتری از چگونگی محافظت و خدمت به مشتریان خود داشته باشند.

داشتن نظارت دقیق بر روی یک منطقه بزرگ – مانند یک انبار ، یک فروشگاه مواد غذایی یا یک پارکینگ – همیشه ساده ترین کار نیست و  معمولا برای پوشنن دادن همه مناطق نیازمند نصب چندین دوربین و کابل کشی به منظور پوشش و دید کافی است.

 

دوربین های سطح بالای fisheye با امکانات اضافی و حاکم بر بازار ، دوربین هایک ویژن از پیشرفته ترین بازارهای امروزی هستند. این دوربین ها از لنزهای سطح بالای Immervision برخوردار هستند و از نظر بسیاری از دوربین های دیگر موجود در بازار ، زاویه دید وسیع تری ، تحریف کمتر و واضح تر دارند ، که این تصاویر باعث می شود تصاویر طبیعی بیشتری را به دست بیاوریم.

 

 

برنامه های کاربردی هوش مصنوعی دوربین های fisheye  که شامل  یادگیری عمیق مانند نقشه برداری از گرما ، تجزیه و تحلیل جریان تقاطع ، و شمارش افراد ، که کاربران را برای، گزارش دهی و تصمیم گیری هوشمندانه تر می کند.