در کشور ایران بیشتر مردم برای تجهیز کردن محل کار ، خانه ، فروشگاه ، دفاتر و … از برند های معتبر دوربین مداربسته استفاده میکنند که میتوان برند هایک ویژن را در صدر این برند ها معرفی کرد. همچنین میتوانند از نمایندگی هایک ویژن در ایران برای خرید استفاده کنند

مجموعه هایک ویژن کالا ، نمایندگی هایک ویژن در تهران می باشد. از جمله خدمات که توسط کارشناسان با سابقه ای مجموعه انجام می شود به شرح زیر می باشد :

ارائه آموزش های لازم

همه آموزش های لازم توسط متخصصین ما به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید از بروز مشکلات احتمالی در آینده  تا حد زیادی جلوگیری کنید.

تضمین ارائه خدمات

تمامی خدمات ارائه شده توسط ما دارای ضمانت نامه شرکتی بوده و در صورت بروز هرگونه ایراد، پشتیبانی ما تنها با یک تماس در خدمت شماست.و به صورت ۲۴ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد

اعزام سریع کارشناسی

برای دریافت پشتیبانی و نصب دوربین مداربسته فقط کافیست با ما تماس بگیرید. هایک ویژن کالا به علت برخورداری از شعبات مختلف در سراسر تهران، در سریعترین زمان ممکن در خدمت شما خواهد بود.

اگر شما هم مانند خیلی از افراد خرید محصول با گارانتی تعویض را انتخاب میکنید پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید

کمپانی هایک ویژن یکی از برترین برند‌ها در زمینه تولید دوربین مداربسته در کشور چین است که با نمایندگان فروش محصولات هایک ویژن از جمله فروشگاه کمیران خرید محصولات را برای  مشتریان آسان تر کرده است.

اگر قصد خرید محصولات هایک ویژن را دارید حتما با گارانتی “پارس ارتباط افزار” خرید کنید به علت :

ویژگی های خرید محصول با گارانتی

  • تعهد کامل شرکت به شرایط گارانتی محصولات
  • تعویض کالا با توجه به شرایط مندرج ، در اولین سطح ارتباط با مشتری
  • پاسخگویی کامل ، همراه با احترام توسط کارشناسان مرکز تماس به منظور رفع مشکلات فنی کاربران
  • برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور با بیش از ۲۳ مرکز ارائه خدمات

درخواست نمایندگی هایک ویژن و هایلوک

تمامی همکاران نظارت تصویری می توانند از طریق فرم تماس با ما فرم مربوطه را پر کرده و در صورت کامل بودن اطلاعات همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

درخواست لیست قیمت محصولات

تمامی همکاران محترم در عرصه نظارت تصویر برای دریافت بهترین قیمت ها و موجودی اجناس میتوانند با کارشناسان فروش هایک ویژن کالا تماس حاصل فرمایید (۶۶۷۶۵۹۶۸-۰۲۱)

و همچنین برای دانلود لیست قیمت محصولات میتوانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود کنند.

معرفی برخی از خدمات هایک ویژن کالا

نمایندگی هایک ویژن در تهران

هایک ویژن به تازگی محصولات هایلوک را وارد بازار کرد با توجه به کیفیت بالای آن مورد استقبال مردم قرار گرفته است، ازجمله ویژگی هایلوک قیمت مناسب ، نصب و راه اندازی آسان ، قابل اطمینان و طراحی زیبا  حساب می آید.

نمایندگی هایک ویژن در تهران

هایک ویژن کالا به عنوان نمایندگی هایک ویژن در تهران این آمادگی را دارد که با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و متخصصین فنی، مشکلات ایجاد شده برای شما مشتریان عزیز را به طور کامل برطرف کند.

نمایندگی لینکسیس در تهران

برند لینکسیس یکی از بزرگتری و برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه و کامپیوتری در دنیا میباشد،محصولات لینکسیس طیف وسیعی از مصارف کاربران خانگی و اداری را تشکیل می دهد ، شما میتوانید محصولات لینکسیس را با گارانتی مادام العمر از هایک ویژن کالا خرید کنید.

نمایندگی نگرون در تهران

هایک ویژن کالا علاوه بر فروش محصولات هایک ویژن ، واردکننده محصولات نظارت تصویری نگرون نیز میباشد، همچنین محصولات شامل ۲۴ماه گارانتی می باشند ، تا شما مشتریان و همکاران عزیز با خیال راحت تر خرید کنید

اطلاعات تماس با هایک ویژن کالا

تلفن هایک ویژن کالا

دفتر مرکزی : ۶۶۷۶۵۹۲۳-۰۲۱ ۶۶۷۶۵۹۶۸-۰۲۱

 

آدرس فروشگاه :

تهران ، خیابان جمهوری پاساژ امجد طبقه همکف پلاک ۲۸ (نمایندگی هایک ویژن در تهران)

 

ایمیل:

info@hikvisionkala.com si.khosroabadi@gmail.com

آدرس فروشگاه هایک ویژن کالا

تاریخچه شرکت هایک ویژن

لوگو برند هایک ویژن | با کیفیت

هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان و برندهای سیستم‌های تصاویر مداربسته در حوزه سیستم‌های امنیتی است،این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

تاریخچه هایلوک

محصولات هایلوک برای پروژه های کوچک و متوسط طراحی و عرضه شده است، ازجمله ویژگی دوربین مداربسته هایلوک قیمت مناسب ، نصب و راه اندازی آسان ، قابل اطمینان و طراحی زیبا  حساب می آید.

لوگو برند هایلوک | باکیفیت

تاریخچه نگرون

لوگو نگرون Negron | باکیفیت

برند نگرون یکی از پرفروش ترین برند ها در سال ۲۰۱۸ میباشد یکی از خصوصیات اصلی نگرون دارا بودن تنوع محصولات میباشد ، به طوری که شما از این محصولات هم میتوانید برای پروژه های کوچک ( خانه ، فروشگاه ) و پروژه های بزرگ ( بانک ، کارخانه) استفاه کنید

تاریخچه لینکسیس

برند لینکسیس با شعار ساده سازی استفاده و مدیریت شبکه وایرلس و افزایش امنیت و کارایی شبکه ها محصولات خود را تولید کرده . هم اکنون محصولات را در رده های خانگی و اداری و در انواع مودم , روتر , سوییچ و تجهیزات جانبی ارائه می نماید .

لوگو لینکسیس با کیفیت