قابلیت EXIR هایک ویژن چیست؟

در دوربین مداربسته هنگامی که بخواهیم با استفاده از نور مادون قرمز، مناطق تاریک و کم نور را تحت نظارت تصویری قرار دهیم؛ بهترین راهکار موجود در بازار دوربین مداربسته EXIR هایک ویژن است.

اگر به دنبال اطلاعاتی در خصوص این فناوری هستید، با هایک ویژن کالا به احتمال زیاد سوال اول شما این است که : دوربین EXIR چیست؟

EXIR مخفف کلمه Extended InfraRed (مادون قرمز توسعه یافته) است و معرف یک فناوری است که دید دوربین مداربسته را در محیط های تاریک بهبود می بخشد. این فناوری روشنایی متمرکز تصویر را کاهش می دهد و یک الگوی مربعی شکل با توزیع نور یکسان ایجاد می کند.

دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین های مداربسته بسیار محبوب هستند و امروزه همه می خواهند با استفاده از آنها به نظارت و محافظت از منزل، محل کار و سایر دارایی های خود بپردازند.

عموم مردم تمایل دارند قیمتی مناسب برای یک دوربین مداربسته پرداخت کنند که کیفیت مناسبی در روز و شب دارد و به همین دلیل است که تولید کنندگان متعددی در تلاشند تا بهترین نورپردازی مادون قرمز را در دوربین های خود پیاده سازی کنند.ٍ

شرکت هایک ویژن یک تولید کننده چینی است که به ایجاد فناوری EXIR در این زمینه پیشتاز است و دوربین های مداربسته ای را تولید می کند که ویدئوهایی با کیفیت در شب ضبط کنند.

قابلیت EXIR برند هایک ویژن

مزایای EXIR 1.0 ,EXIR 2,0

فناوری EXIR 2.0 در تمرکز پرتوهای مادون قرمز (IR) موفق تر عمل می کند.

نسخه ۱٫۰ این فناوری چیزی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد نور تابانده شده توسط LED ها را به دلیل برخی از مشکلات فنی در بازتاب از دست می داد که این مشکل در نسخه ۲٫۰ برطرف شده است.